Plakaty dla Dzieci | Metryczki dla Dzieci | Moomi.pl

Regulamin moomi.pl – korzystanie z serwisu oznacza akceptację poniższego regulaminu:

  • 1 Informacje ogólne
  1. Właścicielem sklepu internetowego Moomi.pl jest firma Klaudia Klita Klita Group wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 676 257 17 96 z siedzibą przy ul. Dobrowolskiego 86, 30-394 Kraków – zwany w dalszej części Regulaminu Sprzedającym.
  2. Kupujący poprzez sklep internetowy Moomi.pl – zwany w dalszej części Regulaminu Nabywcą.
  3. Świadczenie usług produkcji na zamówienie poprzez sklep internetowy Moomi.pl odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania z sklepu Moomi.pl. Każdy Nabywca zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do złożenia zamówienia, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Przed złożeniem zamówienia w sklepie Moomi.pl należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin.
  6. Poniższe postanowienia Regulaminu zastępują wszelkie ustnie lub pisemnie uprzednio ustalane warunki dostaw, płatności, gwarancji i odpowiedzialności Sprzedającego, chyba że zawarto z Nabywcą odrębną umowę obejmującą swym przedmiotem usługę świadczoną w ramach sklepu Moomi.pl.
  7. Nabywca zobowiązuje się do podania w formularzu zamówienia pełnych oraz zgodnych z prawdą (nazwisko, miejsce zamieszkania itd.) danych. W przypadku podania fałszywych danych, Nabywca ponosi odpowiedzialność za wynikłe z tego faktu szkody.
  8. W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań kontakt ze sklepem internetowym Moomi.pl następuje drogą elektroniczną na adres: kontakt@moomi.pl
  9. Przeglądanie asortymentu sklepu internetowego Moomi.pl nie wymaga rejestracji.
  • 2 Rejestracja
  1. W celu utworzenia Konta Użytkownika, Użytkownik zobowiązany jest dokonać Rejestracji.
  2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w sklepie internetowym Moomi.pl.
  3. Rejestracja w sklepie internetowym, jak również korzystanie z funkcjonalności sklepu internetowego Moomi.pl, są nieodpłatne.
  4. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie sklepu internetowego Moomi.pl.
  5. Podczas Rejestracji Użytkownik ustala indywidualne Login oraz Hasło.
  6. Warunkiem Rejestracji jest akceptacja warunków Regulaminu, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
  7. Użytkownik, wypełniając formularz rejestracji, oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym.
  8. Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym Moomi.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
  9. W celu usunięcia konta Klienta ze sklepu internetowego Moomi.pl należy wysłać drogą elektroniczną wiadomość z prośbą o usunięcie konta na adres: kontakt@moomi.pl z adresu poczty elektronicznej podanej przy rejestracji w sklepie internetowym Moomi.pl.
  10. Klient jest zobowiązany chronić dane konta Klienta i nie udostępniać ich osobom trzecim.

 

  • 3 Zamówienia
  1. Przedstawione przez Sprzedającego produkty nie są ofertą sprzedaży, a jedynie zaproszeniem Nabywcy do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Zamówienie Nabywca może składać poprzez przygotowany przez Moomi.pl internetowy system konfiguracji wyrobów i obsługi zamówień dostępny online.
  2. Użytkownik może składać zamówienia w sklepie internetowym za pośrednictwem strony internetowej sklepu Moomi.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Zamówień mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie. Osoby mające mniej niż 18 lat, mogą dokonywać zakupów tylko za wiedzą oraz zgodą rodziców/opiekuna prawnego.
  4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  5. Składanie zamówień przez Nabywcę na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu internetowego Moomi.pl możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z postanowieniami § 2 regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.
  6. Sklep internetowy Moomi.pl prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski i Europy. Zamówienia zagraniczne realizowane są po wcześniejszym ustaleniu drogą poczty elektronicznej sposobu oraz kosztu wysyłki.
  7. Metryczki dostępne w sklepie internetowym Moomi.pl są produkowane na indywidualne dane podane każdorazowo przez Nabywcę i nie podlegają zwrotowi. Plakaty podlegają standardowemu okresowi zwrotów konsumenckich – 14 dni. Plakaty i metryczki sprzedawane są bez ramek o czym informację Nabywca może przeczytać w długim opisie pod każdym produktem.
  8. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Nabywcę oferty zawarcia Umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem Zamówienia.
  9.  Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Nabywcy stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Nabywcy, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Nabywcę powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Nabywcą a Sprzedawcą.
  10. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty pełnej kwoty Zamówienia na rachunku bankowym Sprzedającego.
  11. W przypadku nie uregulowania płatności w terminie dłuższym niż 7 dni od złożenia Zamówienia może ono zostać anulowane w systemie zamówień Moomi.pl.
  12. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę np. z przyczyn zależnych od technologii produkcji, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 10 dni od zawarcia Umowy, zawiadamia o tym konsumenta i zwraca całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  13. Nabywca będzie informowany o aktualnym stanie jego Zamówienia na adres mailowy podany podczas rejestracji albo dokonywania zakupów bez rejestracji.

 

  • 4 Płatność
  1. Wszystkie podane w sklepie internetowym Moomi.pl ceny uwzględniają produkcję przedmiotów sprzedaży. Osobno doliczany jest koszt wysyłki.
  2. Płatności za produkty powinny być dokonywane w formie przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności online PAYu.
  3. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty pełnej kwoty Zamówienia na rachunek bankowy Sprzedającego.
  4. Brak wpłaty do 7 dni od daty założenia Zamówienia przez Nabywcę skutkuje anulowaniem Zamówienia przez Sprzedawcę.
  5. W przypadku podania niepełnych lub nieprawidłowych danych oraz w sytuacji, gdy Zamówienie budzi wątpliwości Sklep internetowy Moomi.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia bez podania przyczyny. Zwrot uiszczonej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni na konto, z którego został zrobiony przelew.
  6. Do każdego Zamówienia złożonego w sklepie internetowym Moomi.pl wystawiana faktura imienna lub firmowa o czym klient musi poinformować przy składaniu zamówienia.

 

  • 5 Dostawa
  1. Dostawa następuje zgodnie z podanymi w Zamówieniu internetowym cenami kalkulowanego wyrobu oraz kosztami transportu. W przypadku, gdy Nabywca życzy sobie specjalnego rodzaju opakowania bądź przesyłki, z którym związane są wyższe koszty realizacji, zobowiązuje się on do poniesienia dodatkowych kosztów.
  2. Dostawy na terytorium Polski realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
  3. Koszt dostawy na terytorium Polski wynosi 19 zł brutto w przypadku usługi kurierskiej InPost Paczkomaty i 23 zł brutto w przypadku wyboru InPost Kurier.
  4. Realizacja Zamówienia w sklepie internetowym Moomi.pl wynosi 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
  5. Sklep internetowy Moomi.pl nie odpowiada za ewentualne opóźnienia terminu otrzymania przesyłki wynikłe z niedotrzymania terminów przez Firmę Kurierską lub podania przez Nabywcę nieprawidłowych danych dla doręczenia.
  6. W przypadku większych zamówień sklep internetowy Moomi.pl zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu Nabywcy drogą e-mail lub telefonicznie).
  7. Opakowania na czas transportu oraz wszelkie inne opakowania nie podlegają zwrotowi, wedle wytycznych dotyczących opakowań. Nabywca zobowiązuje się do odpowiedniego usuwania opakowań na własny koszt.
  8. W przypadku, gdy dostarczenie wyrobu lub grupy wyrobów nie jest możliwe, Sprzedający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Nabywcy. Jeżeli Nabywca zapłacił już za towar, to pełna wartość jego zamówienia zostanie zwrócona w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od wskazania przez Nabywcę numeru rachunku bankowego.
  9. W przypadku dostawy towaru nie odpowiadającej ustaleniom Umowy powstałym z winy Sprzedającego, Nabywca zobowiązuje się do udzielenia dodatkowego terminu realizacji zamówienia wynoszącego nie mniej niż 14 dni.

 

  • 6 Szkody powstałe w trakcie transportu
  1. Przy pakowaniu produktów Sprzedający stosuje rozwiązanie, przy którym plakaty i metryczki nie stykają się ze ściankami opakowania. Tuby oraz opakowania kartonowe, w które zapakowane są produkty oznaczone oryginalnymi naklejkami ze znakiem firmowym Moomi.pl. Jeżeli dostarczone Nabywcy towary posiadają widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić spedytorowi/przewoźnikowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@moomi.pl
  2. W przypadku stwierdzenia wad ukrytych Nabywca winien o tym fakcie niezwłocznie poinformować Sprzedającego w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@moomi.pl

 

  • 7 Rękojmia
  1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa towaru dostarczonego od zaoferowanego. W przypadku druków plakatów oraz metryczek nieznaczne odstępstwa kolorów w porównaniu z kolorem widzianym na ekranie oraz odstępstwa wynikające z różnic powierzchni materiałów nie są technicznie i produkcyjnie całkowicie do uniknięcia. Tego typu odstępstwa nie upoważniają do składania reklamacji.
  2. Do wykonania oferowanych przez Sprzedającego wyrobów wykorzystywane są materiały ogólnodostępne w tej branży. W przypadku druków, farb, materiałów, odporności na światło itd. odpowiedzialność obowiązuje wyłącznie w zakresie przeciętnej trwałości danych wyrobów. Druki nie są wodoodporne bez przeprowadzenia dodatkowego uszlachetnienia.
  3. Nabywca zobowiązany jest sprawdzić towar niezwłocznie po jego otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia wad, Nabywca powinien je niezwłocznie zgłosić pisemnie na adres mailowy Sprzedającego. Jeżeli Nabywca nie wskazał wad do 3 dni od momentu dostarczenia towaru, towar uważa się za zaakceptowany.
  4. W przypadku błędów w realizacji zamówienia tj. złe wymiary, diametralne odstępstwo kolorystyczne względem innych wydruków tego samego wzoru – sklep gwarantuje wymianę towaru na towar właściwy, pod warunkiem zgłoszenia błędów produkcyjnych w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
  5. W przypadku błędów w realizacji zamówienia, niepasujących wzorów lub kolorów pomiędzy plakatami reklamacje należy składać przed umieszczeniem plakatu lub metryczki w ramce – poprzez zrobienie zdjęć wysłanie na adres mailowy na kontakt@moomi.pl
  6. Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem sprzedaży (paragon, faktura) oraz adnotacja dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
  7. Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt sklepu internetowego Moomi.pl nie będą odbierane.
  8. Przed montażem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz jego zgodność z Zamówieniem (wymiary, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić Sprzedającemu przed wykonaniem montażu. W przypadku gdy plakatu czy obrazu do samodzielnego montażu zostanie rozpoczęty lub wykonany ( co oznacza, że produkt nie będzie mógł zostać do nas odesłany w stanie nienaruszonym), możliwość reklamacji wad, które wykryte powinny być przed pracami monterskimi nie przysługuje.
  9. Nabywca zgłaszający wadę ma obowiązek na wezwanie Sprzedającego wysłać wadliwy wyrób celem przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. Uznaje się, że Sprzedający ma obowiązek zakończyć proces reklamacyjny jak najszybciej w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Zakończenie procesu oznacza określenie stanowiska i jest liczone od momentu dostarczenia towaru. W przypadku nie wywiązania się przez Sprzedającego z podanego terminu uprawnia Nabywcę do rozwiązania Umowy i żądania zwrotu zapłaconej kwoty Zamówienia.
  10. Szkody powstałe na skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z Umową działań Nabywcy w trakcie montażu lub użytkowania towaru nie są podstawą do wnoszenia roszczeń wobec Sprzedającego. Nieprawidłowe lub niezgodne z Umową działania określone są w informacjach podanych przez producenta towaru.

 

  • 8 Zwrot towaru

1.W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: ul. Dobrowolskiego 86, 30-394 Kraków.

2.Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 10 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

3.Nabywca ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

 

  • 9 Prawa autorskie
  1. Wszystkie sprzedawane produkty (dalej dzieła) firmy Moomi.pl są chronione prawem autorskim. Nabywca lub osoby trzecie nie jest upoważniony do produkcji, rozpowszechniania lub powielania produktów oferowanych przez Sprzedającego.
  2. Każde korzystanie z dzieła i czerpanie z niego dochodu możliwe jest jedynie po wykupieniu licencji na dane dzieło oraz pisemnej zgodzie Sprzedającego. W przypadku braku opłaty licencyjnej oraz zgody Sprzedającego, wykorzystujący produkty firmy Moomi.pl zostanie wezwany do natychmiastowego zaprzestania używania dzieł i jego usunięcia, na własny koszt oraz opłaty stosownego odszkodowania – w sprawach spornych sprawa zostanie wysłana do właściwego sądu.
  3. Dzieła udostępnione na sklepie internetowym Moomi.pl (zdjęcia, teksty i inne) mogą być publikowane w internecie wyłącznie za zgodą Sprzedającego wraz z podaniem nazwy adresu sklepu internetowego firmy Moomi – www.Moomi.pl
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r „O prawie autorskim i prawach pokrewnych” (DZ.U. z 2006 r., Nr 90 poz 631 z późn. zm.).
  • 10 Postanowienia końcowe
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Nabywcą, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

Koszyk Zamknij